lördag 30 augusti 2008

ahh blir galen

Fan de värsta som finns är att så fort man ska ut så börjar det alltid såhär:
- ahh värsta snygga klänningen den köper jag, och snygga skor dom passar asa bra till! *lycka* trippar ut från affärerna och vill bara hem duscha sminka sig dricka ett glas rosé... SEN

- Näää fan kan jag ha det här? ser ju ut som en pygmee.. vad tänkte jag me? * frustration*
Springer runt och e helt förrvirrad måste röka typ 2 cigg innan jag kan gå upp till garderoben igen... mmm sen:

- Jaaa äntligen hittar jag Det! Det som jag ska ha på mig heeeela kvällen (tror jag då) *lycka igen*
Plus att garderoben ser ut som att en tornado vart där.. sorry älskling städar imorgon! haha 
 allafall sen...

- näämen allvarligt talat linda kan jag kolla lite lite i din garderob bara lite...
Där igen fattar inte! och där är jag just nu... sitter och bloggar lite innan jag ska in i hennes garderob igen. Blir så j-la trött på mig själv.

Kan det inte bara vara okej att gå ut i schyssta mjukisbrallor och skööön tischa? klart man kan men känns inte rätt det heller ähh va fan ska dricka mig lite full nu då brukar man bli as snygg!

pöss

Inga kommentarer: