torsdag 6 augusti 2009

I´m Back.. med Insikt

Hej hallå!

Det händer mycket i mitt liv just nu, alldeles för mycket..
Ibland blir jag trött på att vara jag men samtidigt vid närmare tanke så älskar jag att vara jag :)

Så vad innebär min rubrik då? Insikt? Ja jag har kommit till insikt..
Nu är det förändringarnas år ( är det varje år för mig haha)Men nu är det sista gången som jag hoppar ut på något stort vatten...

Jag ska sälja min fina underbara butik (som jag älskar) Men målet älskar jag ännu mer! Det blir en flytt till ett varmare land, ett land där människorna är sådana livsnjutare och ett land som jag vet att jag kommer få lite lugn och ro i min rastlösa själ...

Detta land blir Australien.

Så nu vet ni det. Jag längtar varenda dag efter att bara få bo där, leva och jaga nya drömmar och mål (för det finns det gott om)

Sommaren har varit sådär... mycket funderingar, grubbel och allmänt stressande över allt som jag måste ordna innan jag bara kan "lämna" sweden..

Spontan, impulsiv och galen... jamen so be it! Då är jag väll det då:)
Men en sak är säker, jag älskar livet och det är så fruktansvärt enkelt att göra exakt det du vill!! (okej det kommer motgångar och ångestattacker sam gör så man vill kräkas på sig själv.. men det hör till! Ta det med en nypa salt och tänk att allt löser sig.. för det gör alltid det :)



Prova själv vettja :) ITS AMAZING!

Back in blogg världen again

Inga kommentarer: