fredag 14 augusti 2009

Michelle din lata jävel

Fy fan va lat jag är!

Är så sjukt röksugen... men jag orkar inte gå ut och röka...

Är sugen på te men jag orkar inte sätta på vattenkokaren....

Är sugen på att gå ut och dansa disco men jag orkar inte klä på mig...

Är rastlös i hela kroppen men orkar inte göra ett skit,,, inte ens göra nått åt det

Är för trött för att ens somna.. åhh (sniff sniff) tror det e nån som röker nånstans för balkongdörren e öppen och jag kan känna röklukt in.. hmm nää jag tror nog jag går ut och blossar lite nu :)

Lat men fan va skönt att inte göra nånting ibland!

3 kommentarer:

Malin sa...

Hahahahah va lat du e =)
När är det du sticker iväg? =(
puss på re

Elle sa...

haha ja igår va jag för lat för att ens fatta at jag levde haha

åker snart... mycket snart... tror okt vet inte :)
Men 1 månad till australien om mindre än 3 månader :) längtar bort nu kan jag säga :) Bort till världen!

Puss på re

Malin sa...

fan va skönt!! du får ha det så jätte bra...du får komma och säga hej då på Aspa innan=)
puss