lördag 18 oktober 2008

Snyggo!


Protea så snygg me like a lot!

3 kommentarer:

jess sa...

Hej där!

Jag var inne i din affär igår och köpte en 50årsgåbortpresent :) Jag och min Co-writer Marie driver bloggen ettbraliv sen 1 1/2 år(utöver våra ordinarie heltidsjobb) och jag skulle gärna vilja skriva lite om din nya butik. MEN jag undrar om jag skulle kunna få låna bilden från butiken som du lagt upp.

Vad tänker du om det?

Jessica
ettbralivjessica@gmail.com

Elle sa...

jag tänker guu va kul!! kan du inte komma in eller kanske ringa och berätta mera:)

Elle sa...

hej igen Jessica, läste inre riktigt noga.. trodde du skulle komma in och ta kort:) självklart kan du ta bilden från bloggen va roligt att du vill skriva om butiken. Blev 50 års presenten bra? ha de bra och jag håller utkik på din och maries blogg.

Mvh Michelle