torsdag 9 oktober 2008

stressigt men mest roligt..

Imorgon gäller det... dagen med stort D! känner mig som ett barn igen.. som väntar på tomten. Vet inte vad jag kommer få imorgon.. mycke kunder.. eller inga kunder åhh jobbigt att inte veta. Hatar när man inte vet.. no control.

Men men.. ena stunden tjoho va kul nu kör vi! Nästa stund.. öhh va fan har vi gett oss in på???

Men det ska väll kännas annars blir det kanske inge bra?? det som också oroar mig är ju konkurransen (även fast jag finner den väldigt liten) men den finns och den finns i den bemärkelsen 3 butiker redan.

Men (åter igen MEN) jag tror på läget och jag tror på mig själv och går det åt helvete så har jag allafall testat! Så nu känns det bättre..

Puss o go natt ser ut som en panda

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till en fantastisk fin butik gumman! De kommer gå alldeles strålande. Pöss // Kussis