onsdag 13 maj 2009

I´m back in this world again!

Hej blogg världen...

har saknat det här.. ibland mycket ibland ingenting.
har varit rätt skönt att pausa lite, det kommer inte bli lika hysteriskt ofta som förr men i lagom mängd.

OKEJ... Vad har hänt? En update sen sist...

Har blivit singel... smakar på ordet singel och det känns läskigt, men ändå spännande.
jag och Björn har ju varit tillsammans några år.. men vi skiljs åt som vänner (känns vuxet och bra! ) så nu är det husförsäljning på G, fy fan vad drygt det känns att flytta .. kan inte räkna på handen hur många gånger jag flyttat men men det blir säkert bra.

Livet leker med mig nu och jag ska leka tillbaks! Snart drar jag till drömmarnas land AMERICA! Och lever loppan i Hollywood och vem vet vart man hamnar? Man kanske flyttar dit?

Hur som helst så mår jag bra! puss på er!

Inga kommentarer: