söndag 24 maj 2009

USA Tema på bloggen!

Hahaha fan va töntig jag e... har blivit helt inne i bloggandets värld igen.. inte konstigt jag blir less haha.

Nog om det, Vitt, rött och blått... hmm inte svenska flaggans färger direkt. Gillar sverige men Älskar Usa så därför har jag dessa färger och stars och bilden tagen från NYC i Central Park.. finaste parken ever!

Ni kanske märker att jag längtar bort...

En vecka kvar, va fort det har gått... om en vecka vid den här tiden så sitter jag definitivt inte framför datan... jag sitter på en bar med en drink i min hand och sköna människor runt omkring YEAH BABY!

Nu kör vi! All in och lite till är så glad att jag orkar nästan inte vänta!!!

Går och lägger mig nu så det bara e sex dagar kvar! Puss o good night

2 kommentarer:

Anonym sa...

rött o blått o vitt som FRANSKA flaggan me haha. Fuck France! Hehe...nu ska jag ringa dej om exakt tio minuter...eller så=) HäppHäpp LInDa

Elle sa...

Bonjour! vi ringer alltid om varandra hahaha france... blir det så?