lördag 23 maj 2009

RASTLÖS!

Det kryper i hela kroppen på mig. Jag vill hitta på något och samtidigt som jag tänker tanken så ångrar jag mig och tänker.. näää jag orkar inte.


Ni vet när man är så sjukt uttråkad men finner ingen ro i att bara ta det lungt... även fast det är det man vill.
Så har jag känt typ hela dagen och sitter här fortfarande kl. 22.41 och undrar om jag ska hitta på nått... men jag vet ju att jag ändå inte orkar... BLÄ!


Nu till något roligt :) Om en vecka och 1 dag så sitter jag på ett plan med min underbara Elena på väg till drömmarnas land.. america! Los Angeles here we come!

Kommer fylla 25 år! där... huh åren går. Dags att bestämma sig snart vart man ska ta vägen. Nu ska jag berätta vad jag vill: Jag vill/ SKA bo i Usa. Thats it!

Ska bara börja planera först... kommer bli awsome!

Lalalala some day I be there

Va ska jag göra nu då? Sova? Näää inge trött... döda några timmar framför yvn... ja. kan ju inte ens dricka för jag äter ju penicillin och annat skit.

Bye beautiful!

Inga kommentarer: