tisdag 16 juni 2009

Finns det på riktigt?




Jag vill ha filmromantik!! Vill tro att det finns... vägrar tro nått annat.
Hur kan man inte vilja uppleva allt det romantiska som händer i filmer.
Folk säger - men det händer bara på film..
Men jag säger- det ska hända.. som på film...

Varför inte? Vem skulle inte må bra av det? riktigt passionerade moviekisses!!

Jag skulle allafall må jäkligt bra just nu om det var mig Ryan Gosling pekade mot på scenen och lyfte upp mig i sina armar och hånglade upp mig!

xoxo

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va gulligt, jag säger samma sak som dig, jag vill oxå ha det! Kram kussis

Carro sa...

Men GIVE ME SOME! Han skulle gärna få peka på mig när han har pekat färdigt på dig. ;)
Puss

Elle sa...

hahahahaha fy fan va rolig du e carro!!!! klart han ska få peka på dig.. när jag e färdig med honom! sen kan han få peka på dig kussis efter carro;)

Anonym sa...

I onsdags när jag var på shell o skulle betala för mig så sa tjejen i kassan GUUUD vad du är lik den där tjejen i the notebook. Betyder det att jag har chans på Ryan då? =) Efter ett hångel me han skulle jag också säga IT WAS MY PLEASURE! Wohooo! Fast jag får ju hångla med fransman o det är också fett pleasure moahaha! Ring mej PUSS LindA

Anonym sa...

Tack Mischa, kussis uppskattar att du delar med dig :-)

Anonym sa...

Ok Michelle..nu har jag sett videon..Puss Elena.