torsdag 4 juni 2009

Yeah baby!


Vi klubbar! Så sjukt kul!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är så fina!!!! Hoppas ni har det grymt j-vla bra. Det är ni värda!
Puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss!!!!!
Carro

Linda sa...

Å du gjorde min dag idag kaj! Du får aldrig flytta utomlands utan mej de klarar ja inte ;) Så kul å höra din röst men stod utanför Ica så kunde inte direkt SKRIKA men kul å höra att ni har de såååå bra!! Nu ska jag överföra pengar så du kan shop te moi =) Nu kommer ja somna me ett leende på läpparna! puss på er båda!

Elle sa...

carro: Vi har inte hittat dig annu (ingen docka) men vi ar pa jakt ! vi saknar dig!!! pussen och kramen! michelle och elena:)

Linda: alskade baby! jag saknar dig ska du veta:) du gjorde min dag oxa! ska shopppa till dig 2morrow!! och kopa den dar borsten, har hittat den nu!! ska vi ses natt nar jag kommer hem eller? haha klart vi ska!!! puss!

Linda sa...

Skämtar du frågan r NÄR vi ska ses när du kommer haha. Nu håller dem på att lägga gräs här hemma, blir tokbra tror ja!! om dem inte blir föööör fulla inna de e klart! Du asså baby om du ska flytta dit om två år måste jag å Kenneth börja planera för då gör vi me de haha iaf nån gång i framtiden! pusssss