fredag 5 juni 2009

Santa Monica

Hello!

Jag och Elena har det sa sjukt bra har ( jag kan inte skriva a a eller o ni vet med prickar over jaja ni fattar nog)

Idag har vi rent a bike, akt langs stranden fran santa monica beach till venice och legat och solat,,, ja jag har brant mig... lar mig aldrig... typ rodast har.

But anyway:)

Livet leker... och jag leker tillbaka...
2 ar till MAX sen bor jag har. Har en plan... en ganska sa realistisk och bra sadan.

Vi bor pa ett hostel 3 min fran stranden, helt fantastiskt. det e en utmaning att bo sahar, vi ar 6 st som delar rum... men nyttigt!


Saknar jag sverige? Svar: NEJ
Men sjalvklart saknar jag my family and friends men jag vet att sverige inte e landet for mig... det var bara sa skont att fa det bekraftat:)

Naa nu ska jag nog ut och ta en drink... the night is still young:)

Puss pa er mina hallonkyssar!

Inga kommentarer: