tisdag 18 maj 2010

Åre

Nu sitter jag i Åre... underbart skönt här!
Jag är ju ingen storstadstjej jag, skönt att kommit på det:)
Igår va jag på kaktus, mysigt! Så kul att träffa sofia igen, hon är helt fantastisk!

Har inte kunnat springa nånting, varit förkyld men en och annan promenad har hunnits med sen jag kom hit och det är så skönt att andas in den friska luften..

Kommer åka till norge om 2 veckor, och jobba där till hösten och sen blir det att jobba på kaktus i vinter... planen är att öppna min egna butik igen hösten 2011:) vet exakt hur bra det kommer att bli:)

Jag och T är kära... det känns helt otroligt bra! Avslappnat och skönt... ingen stress.. kärlek.

Snön ligger kvar lite här och var men vet ni vad? det gör ingenting... jag är lyckligare än någonsin...

Nu ska jag och fika med några guldklimpar som bor i denna by,, mys!

Kramkram

och Carro:) det kommer bilder snart...har varken mobil eller kamera... haha :)

2 kommentarer:

Carro sa...

Jag blir helt lycklig av att læsa det du skriver! vad hærligt att du mår så bra vænnen...
Jag ær helt chockad øver att Michelle inte ær en storstadstjej, det trodde jag verkligen att du var! Ålderstecken kanske... Haha! Michelle kanske blir Jæmte igen, I hope! Jag længtar till det kommer upp lite bilder. :)
ha det bæst! Puss Carro

Elle sa...

hahaha näää carro jag har ju egentligen aldrig bott i en storstad, jag bodde ju i bålsta en liten håla och var inne i stockholm kanske 3 ggr er år hahaha... ja jag blir nog en jämte igen! känns som att jag lätt kan bli det:) time to settle down sooooon:) kommer tom börja åka skidor!