onsdag 5 maj 2010

Goinghometotheloveofmylife

Nu är jag inbokad på ett flyg den 12emaj som tar mig back to sweden för att åka till min älskade T ! Jag har gett detta ett försök, men jag ser inte mig själv bo här förevigt och därför vill jag vara med den mannen som jag vill leva mitt liv med. KÄRLEK!

Nu går jag runt med en jävla massa pirr i min mage... resfeber till 1000 och massa längtan efter min älskling.

Sist jag såg honom var sista januari och när vi sa hej då var det det värsta avsked jag varit med om, det gjorde så ont i hjärtat...men jag kännde att jag var tvungen att ge sydney en chans för det är nånting jag alltid velat gjort. Att flytta utomlands... nu har jag gjort det och jag ångrar ingenting snarare har detta gjort mig starkare och nu slipper jag fundera över hur det hade varit.

Jag är lyckligare än någonsin

Ha en underbar dag!

Massa kärlek!

5 kommentarer:

Carro sa...

Vad lycklig jag blir av att läsa hur kär du är. Underbart Michelle! Vad sker nu då, flyttar du till Åre?
saknar dig! Kram Carro

Anonym sa...

Toppen, välkommen hem Kussis, har saknat dig massor :-)

Elle sa...

carro:Tack! det e så deiligt:) Jag har ingen aning om vad som händer.. det blir först åre men det lutar nog på att åka till norge (mamma) och jobba ihop en start igen...men vi får se:) massakramar!!

Kusin: Tack kussis ses nästa torsdag! innan ni drar till budapest:)

Anonym sa...

Låter toppen kussis, jag ska iväg med Malte då men kommer hem på kvällen, hoppas du är kvar då :-) Pöss

Anonym sa...

Min bästa michan,jag vet ju exakt hur det känns och det är typiskt att träffa sin kärlek när man ska ut o resa men det är ju så livet e:) jag gjorde samma beslut och har aldrig ångrat det. Är glad att du kommer närmre mig med:) hör av dig när du e på hemmaplan. Må bäst tills dess! U rock! Puss Linda