tisdag 11 maj 2010

Sista Natten :)

Tick Tack ... klockan går! Om mindre än 24h sitter jag på virgin atlantic som tar mig först hongkong-london-stockholm!
Min fina linda kommer och hämtar mig (det har blivit som våran grejj :) och dagen efter jag kommit till stockholm tar jag mig på ett plan som tager mig till Östersund (my old hometown... där står mannen i mitt liv och väntar på mig fredag den 14e! Tur att det inte var fredagen den 13e!

Sen bär det av till Åre... och sen får vi se:) jag loooovar att ge er en update när jag landat:) LÄNGTAR!

Nu ska jag sminka mig, ut och äta ikväll med en sötnos som heter Nikki ska bli mysigt! Pizza och ett glas bubbel! Mycket bra kombo.

Kommer inte ha någon telefon när jag kommer till sweden, så ni som har mitt gammla nr... radera det för det finns inte längre.. jag mailar mitt nya på FB till dom som önskar.

Nämen sörrni nu ska jag packa ihop mig och mina resnerver och make this face!

Kramochkärlek

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt kussis, är du i bålsta på torsdag kväll då eller hur blir de? När flyger du på fredag? tror vi åker vid nio tiden på morgonen. Miss you!

Carro sa...

Wiiihooo, vad spænnande Michan. det hær kommer bli hur bra som helst. Glad før både din och Elenas skull. Love love love! Puss Carro

Elle sa...

Kusin: svar ja! Jag sover hos moster och mammiiiiii på torsdag:)mitt flyg går på förmiddagen på fredag:)

Carro: Jaaaaaa:) det kommer bli hur bäst som helst!! Visst e det härigt? Jag är också glad:) Tack fina! Love love mailar dig mitt nr sen:)