onsdag 7 januari 2009

boring boring

okej jag försöker komma på vad som är det roliga och intressanta med bloggar? egentligen är det ju intressant om man känner personen som bloggar men om man inte känner eller känner till personen då? Jag kräks på bloggar som visar "dagens outfit"
"Budget och lyx" " våren har snart kommit" (typ 20 klädesplagg på bilder och hur mycket allt kostar blä !

Men de e ju bara vad jag tycker... många tycker säkert det där är mycket mer intressant än kanske mina bild inlägg och 1 rad text? i don´t know... men det är svårt att fånga upp ett intresse.

Ibland känner jag mig rättså paptetisk när jag ser en kul grej och säger högt - måste lägga ut på bloggen !! haha ibland tror jag faktiskt att jag tycker det är roligare än vad de flesta gör:)

men skit samma kul har jag i varje fall och dom som gillar det dom gillar det. Man väljer ju som sagt var helt själv ( puhhh vilken tur)

Inga kommentarer: