torsdag 8 januari 2009

Om jag är en Romantiker?



Har ni någon gång sett en film och efteråt varit helt förälskat i nått eller någon? eller bara spelat upp i huvudet en scen från någon romantisk serie eller film? Jag tror nog alla har det..

En scen som jag bara älskar och som jag gång på gång kan önska att den ska hända just mig är från Cruel Intensions (djävulsk romans) när reeese witherspoon åker upp från rulltrappan och där står Ryan-phillipe och väntar på henne! *love*

Blir man kär i kärleken eller saknar man kärlek? jag tror kär i kärleken.. men jag vill tro att så romantiskt som det "bara" är på film kan faktiskt hända på riktigt också! vägrar tro och drömma om nått annat...

Gillar den här scenen från Gossip Girl... Tror ni det blir Blair och Chuck tillslut.. maybe thats a secret we never know xoxo

4 kommentarer:

Linda sa...

shit jag vet precis va du menar å jag glömmer inte heller den där senen i en djävulsk romans.. *mmmm*

Anonym sa...

Helvete, Chuck e ju min. Pöss kussis

Anonym sa...

Halllllå.... P.S I Love You.... har ni inte sett den? Kollade 3 gånger efter varann;) hahaha! Michelle, 1:an till 2:an KOM! Puss Malin

Elle sa...

malin 2an till 1an kom!!!! hahaha nää jag har inte sett den... tror jag! ha en nice helg mullinu:) kram!!!