måndag 19 januari 2009

LOVE LOVE LOVE




Åhh vad jag längtar till alla hjärtans dag!!!!!! Nu ska jag berätta varför... för att inom blomsterbranschen så är alla hjärtans dag THE DAY of THE YEAR! Så himla kul ska jag säga... har beställt super snygga coola grejjer till denna dag och nu längtar jag som bara den tills jag kan få fylla min butik med KÄRLEK all over!!! då kommer jag ju självklart även överösa bloggen med massa bilder! längtar längtar..

Sen åker Björn till Chicago på onsdag ... och erica kommer åka till ösd... det blir lite tomt på gården då :( haha men men tur dom kommer tillbaka!

Har beställt lite gottit från usa.. victoria secret´s body lotion "angel" underbar! I.d smink mycket bra och väldigt billigt.. där! Och en t-shirt från favoriten Abercrombie & Fitch thank you very much darling!:)

Puss på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

karlekstips som funkar pa LaLinda:alla typer av presenter...ja e en akta presentnord haha=)