söndag 21 december 2008

Carro du önskade lite sommarbilder här kommer det massor!













Tänkte ju att jag skulle skriva lite om varje kort men det pallar jag inte, vet inte ens vilken ordning dom ligger i när det bara är koder framför mig nu:) men som man alltid säger.. en bild säger mer än 1000 ord! och vem behöver egentligen en massa text?

Carro ringde igår från östersund, vi pratade om gamla klasskamrater haha vad roligt de va! och de va så kul att hon ringde.. saknar dig! Saknar faktiskt några få underbara där uppe i Jämtland/åre:) Puss och kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå vilken pärla du är! You made my day! Super fina bilder. :) Kul att våran pärla Elena slank med på en bild också. :)
Vi är minst 2 st som saknar dig här väldigt mycket (!!!) en på gräddhyllan/skönön och en i Åre. ;)
Hoppas vi ses snart annars hörs vi snart igen!
Puss å Kram
Carro

Linda sa...

Tur att jag inte ens kände igen mig själv på bilderna HAHAHA

Elle sa...

Carro: ja vi hörs snart igen:) kanske dyker upp till ösd snart!

Linda: det där e ju bilderna från gran canaria! haha dom enda vi tog på en hel vecka ju :)