onsdag 10 december 2008

hur fan vet man?

En sak jag skulle vilja ha svar på är hur vet man när man är lycklig? Hur vet man att den man är tillsammans med ska man vara tillsammans med forever? Hur vet man? Känner man de? och hur ska det kännas då???

Mycke frågor nu.. i know! Har inte mycke svar dock... Visst man har ju sina ups and downs men man tror man känner sig själv ena stunden och nästa blir man förvånad över ens egna tankar

... djup jag blev... igen... återigen så bjuder jag på den:) Bjud på lite kommentarer nu snälla... och en massa svar så jag får veta hur det ska kännas?!

3 kommentarer:

Erica sa...

Ja, hur fan vet man!!!! Jag skulle ocksa vilja ha svar... så snälla... KOMMENTERA!!!!

Linda sa...

when you feel passion baby.. haha nää jag vet faktiskt inte. ena dan är man ju lycklig å nästa inte så jag vet inte vad svaret på det är... Däremot vet man ju lite vad som kan göra en lycklig å då gäller det att göra dem sakerna lr bara umgås med människorna! I feel passion med dig baby! You Rock my world!

Anonym sa...

innerst inne, i hjartats djupaste rum, finns svaren pa alla dina fragor. Du behover bara friden, narvaron och framfor allt modet, att lyssna efter dom.

Bra citat jag last nanstans.

Kram from Linda