söndag 14 december 2008

skit morgon!!

Åkte till jobbet imorse... sen märkte jag på motorvägen att mätaren för kylaren låg inte på "normal" den låg på rött! Aha tänkte jag.. nää jag tänkte typ (jävla helvetes skit bil fan fan fan) dryyyyyyyyyyyyyyyyyygt!

åkte in på en statoil... killen på macken kom ut och hjälpte han va snäll (eller glad då hann fick sälja 5 flaskor glykol) fyllde på den där skien för den va tom den där tanken

Men men säger bara i don´t know? vad som e felet nu? läckage? för Björn fyllde på alla vätskor i bilen för 2 mån sen och kylarvätskan ska ju inte ta slut så fort.

orkar inte med bilar... fy fan (det e precis så jag känner nu och ser väll ut som för den delen)

återigen fest igår... det va super mysigt med er Linda, chriss och nina:)
Men slut festat för min del nu, samma stund jag fick lust tappade jag lusten riktigt fort och riktigt ordentligt... men det e ju bara positivt

Ha en go dag

Inga kommentarer: