torsdag 18 december 2008

dagens to do list!

okej, idag har jag massa saker att göra! (såååå kul!)
Men jag är en människa som inte har så stor självdiciplin, istället för att sätta igång nu så bloggar jag ist. hahaha

Men jag tänkte om jag gör en lista här och nu så kan jag bara checka av den sen så jag inte börjar göra massa annat som jag egentligen inte behöver göra! smarta jag!

1. öppna upp butiken ( det kan jag inte misslyckas med)
2. Skura golv ( suck)
3. För producera till helgen (kuuuuul!!! tjoho)
4. Göra begravningsbinderier tills imorgon (oxå kul)
5. Texta band ( kul men svårt ) (koncentration AB och inte kul om man skriver fel )
6. Slå in buden ( inte så jobbigt)
7. Åka ut med alla buden ( såååååå tråkigt!!!)

Så om jag sammanställer min dag redan nu så av sju saker att göra är en tråkig! jag har det inte så dumt ändå:) nää nu ska jag öppna upp!! Check! bara sex saker kvar att göra . Glömde ju det viktigaste av allt! SÄlja ska jag ju göra hela dagen och det är det roligaste av allt!
Ciao

Inga kommentarer: