lördag 13 december 2008

Så söt!


Det lilla trullet!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Goa du!!! Kramiz på dig!!!/ Nina

Elle sa...

:) tack för igår det va super mysigt ju! kram!!

Chris sa...

Det var det! Måste göras om! Och denna gång vore det ju kul om det inte gick ett och ett halvt år innan nästa gång! :-)

Chris sa...

Hmm...måste rätta mig själv! Tänker fortare än jag skriver :-)... Ville bara tacka för igår...det var nice med lite girlpower! Så skulle jag ju börja ju...sen fortsätter det med...måste göras om...osv osv...
Fattar knappt vad jag skriver längre...? Men jag är glad ändå! :-) Kram på dig!

Elle sa...

haha ja det får inte gå sååååå långt mellan gångerna! men det finns ju en anledning till varför inte du festat.. den söta lilla tamagotchin! haha kramis och girlpower= rätt ord!