tisdag 30 december 2008

vad gjorde du 2008?

Ja nu ska jag försöka summera vad jag gjort detta år? För om nån skulle fråga mig så skulle jag vara tvungen att tänka riktigt länge... hmm

Jag jobbade i Bålsta i en blomsterbutik jan-feb-mars-... de va kul! Jag och Björn köpte ju ett radhus ( de e ju ganska stort)
Jag och Linda va i Gran Canaria en vecka i april ( känns som det va bara nån månad sen)
Jag jobbade från april till september på en plastfabrik då jag samtidigt planerade blomsterbutiken ... var en vecka i turkiet och sen hemma nån vecka på sommaren sen jobbade jag mest känns det som... fy fan vad tråkigt det låter!!! what the fuck har jag gjort det här året??? Men okej höjd punkten har ju varit att jag öppnat Blomma söker vas:) min fina egna butik! Men det är väll det ända roliga som hänt... hmm...

Känns som det här året har gått så fort.. många upp och ner.. dalar och toppar .. men många skratt och härliga stunder med människor man är glad att man har:)

Jag kan ärligt talat säga att 2009 kommer bli AWSOME! Det nya året kommer kickas igång med champagne imorgon kl 00.01! och sen längtar jag som ett ... till Oslo med mina darlings Linda och erica!!! längtar längtar längtar till det nya året... bara en dag kvar!

men vad spelar det för roll om ett år av ditt liv blir lite tråkigare en resten av åren? det e ju bara ett....

1 kommentar:

Erica sa...

MEN!!!
En annan av höjdpunkterna måste a varit när VI flyttade in i radhuset nästan alldeles bredvid dig! Hallo lixom!!!