tisdag 10 februari 2009

gahhh

Ett telefonsamtal mellan mig och B (min pojkvän)

Jag- hej baby.. ska köpa med mig nån god köttbit ikväll???

B- Ja det kan du göra.. Har du sett dosan till värme pumpen???

Jag- Ja den ligger i lådan under tv:n

B- För det e iskallt här inne, den e ju avstängd ( och låter sådär anklagande på att det är jag som stängt av den)

.... och har jag gjort det va de väll för f-n inte meningen.. allafall...

Jag- jaha ja.. men den ligger där allafall..

B- aa för jag har letat som en galning ( väldigt dramatiskt)

Jag- men om du har letat så jäkla mycke varför ringde du inte mig på en gång för då??????? GAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH blir fan galen på sånna här dryga konversationer....

AVSLUTAS MED ETT HEJ DÅ! ett irreterat sådant

hoppas det e varmt när man kommer hem då:)

Inga kommentarer: