lördag 7 februari 2009

inspirerad

jag började blogga för att jag läste en blogg innan jag själv började... jag blev inspirerad och facinerad hur den här personen kunde formulera sig så bra!
En sådan innlevelse, som att läsa en bra bok varje dag! I glädje och i sorg, i roliga saker och tråkiga saker om pyssel och inspiration till hemmet och kläder.. ja allt!

Och nu finns inte den bloggen längre... hmm känns konstigt... känner mig egoistisk som tänker så eftersom jag förstår henne verkligen varför hon har tagit en pause... Men jag saknar den... jag saknar hon!

Det är nog så ... vi har inte haft kontakt på flera år och när jag sedan läste hennes blogg så kände jag mig så nära henne igen:) och nu vet jag inte om jag kan ringa... eller skicka sms... ni vet när man vill men kanske inte riktigt vågar... jag vill inte bara klampa in .. så känns det.

Men jag tror... jag vet att jag inte läst sista raderna i hennes blogg... dom kommer snart .. känner det på mig:) hoppas:) för säga vad man vill om bloggar, dom man väljer att följa ger ju en nånting... jag saknar hon! och det va bara det jag ville få ur mig...

Ha en underbara lördag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår vem det är du skriver om. Självklart kan du höra av dig till henne. Hon skulle uppskatta det och bli jätte glad. Det vet jag!!!
Saknar dig!
Puss Carro

Elle sa...

carro jag saknar dig med!!

sa...

Men baby! Nu tror & hoppas jag att det är mig du menar,haha:) Va fiiint skrivet, blir ju tårögd jö! Och du! Jag kommer ner imorrn. Ska vi inte prova på att träffas? Nu har jag ju ingen töntig kille att träffa, så jag hinner ju faktiskt nu!! Ska vi?! Äh,jag skickar ett sms ist,ifall du inte ser detta. Och du,du får ringa/sms:a hur mycket du vill, jag skulle bli så glad! Jättefint skrivet söta du. Puss