söndag 1 februari 2009

Vackert


Så fint, sol , Snö, minus 6

4 kommentarer:

Linda sa...

haha fan jag visste inte att du blogga min "taktik vila" haha du e kul du gumman! tack för en superhelg!! Alltid lika kul att göra vad som helst med dej! puss

Anonym sa...

haha när jag läste dethär så ropade jag på mamma och sa-
mamma kommer du ihåg michelle?
neeee sa hon..jag förklarade sen trillade hennes femöring ner..jag fortsatte- på hennes blogg så klagar hon över deras 6 minus gradiga stockholm..mamma svarade:kan du sluta glo på bloggar och komma hit istället
men måste bara skriva att det är 20 minus i Ösd haha 6 grader är solvärme!! haha

Anonym sa...

haha jag tror att jag missade vad du skrev i ditt inlägg egentligen,det var ju inget klagomål haha jag förhastade mig big time...hahahahahaa

Elle sa...

linda w: haha ja de va i oslo, och det va sånt där perfekt väder:) så jäkla fint! :)