söndag 8 februari 2009

Vad är jag sugen på just nu... ska jag berätta för er!!

Jag sitter här och är hungrig.. det värst jag vet. För när jag är såhär hungrig blir jag sugen på en massa gottit.. kan bara inte bestämma mig... vill ni veta vad jag har att välja mellan?

* Smörgås tårta... hur gott e det inte?

* Maxmål med massa hot cheese dipp!! yummie..

* En flottig pizza med bea

* Thaimat ... de va länge sen... hmm

* En kött bit XL med strips och bea och vitlöksmör och god sallad till(lite nyttigt)

* Sushi... california roll.... eller bara avokado och ris.... hmm näää det känns inte så mättande just nu skulle behöva en 30 bitars då...

* Tacos... gott men tar för lång tid att göra..

E Man hungig så måste det gå fort! Så ett besök på Max får det bli! Dock om 1 timme och 5 min... huuuu klarar jag av att vänta?????


Kram från en hungrig varelse

1 kommentar:

Anonym sa...

godmørgen i dag skiner solen over stockholm lycka till med førsæljningen i dag, mammi