onsdag 11 mars 2009

ja idag är det en såndär skitdag!

Begreppet " vaknade du på fel sida idag?" JA! Om jag gjorde, den sidan existerar VERKLIGEN!


... Vet inte vart jag ska börja men det hela började med ett sms från min leverantör som glömt att beställa mina blommor som jag levererar till ett företag varannan vecka.. en mycket viktig kund!!! ahh ingenting jag kan göra åt saken bara sucka och stöna om hur drygt det faktiskt är.. får inga blommor för det! Får dom imorgon..


SEN! ska jag köra ut ett bud i eftermiddags till Täby, GPS skiten balla ur - gör en u sväng kör höger (in på en återvändsgränd) höll på och köra runt på samma ställe tills den knäckte mig totalt!! in på en affär, mannen drog fram karta visa vägen, GPS skiten stängde jag av och var nära på att kasta ut den ur bilen (den hittar ju säkert hem smart ASS!!)


Sen så skulle jag till bålsta va det tänkt.. men icke! så jag får fixa det jag skulle fixa hemma ist. Känns som min inspiration är på botten.

Allafall, när jag kommer hem möts jag av en hög med äckliga räkningar och ångesten sköts i höjden. Mobilräkning på över 2000 apänn.. fy fan ge mig en örfil för så kändes det!

Så nu har jag öst ut all min skit ... stackars er som får ta del av sådan nagativ energi men vafan jag måste ventilera mig och då är det bäst att göra det här.. för datan säger ju inte- skyll dig själv som ringer så mycket!

Kan bara konstatera att imorgon ska jag vakna på den rätta sidan och lägga den här pissiga dagen i låda 2!

Bye beautiful!

Inga kommentarer: