måndag 9 mars 2009

Veckans 118100

Skickade frågan som löd - Vem är Linda Bylin? (en av mina bästa bästisar:)

118 100 tror att linda bylin är en trevlig och social tjej som gillar böcker. Hennes favoritsysselsättning är att bli masserad av en person med vattenskidor.

Öhh okej? hahaha vet inte varför jag ödslar mina pengar på sånt här skit men jag får mig ett gott skratt så det måste väll vara det som lockar haha

Så Linda har du nån kommentar om det här.. vad jag vet har jag inte sett dig läsa en bok på alla dessa år vi kännt varandra? haha

3 kommentarer:

Linda sa...

trevlig å social stämmer väl resten stämmer väl INTE alls haha nej du läste gjorde jag sist när jag va tvungen i skolan å visst gillar jag massage, med HÄNDER haha fan va kul de där onödiga skiten är! Nu ska jag skicka vem är Kenneth mohaha

Anonym sa...

Ledsen att jag lärde dig det här... Pöss

Anonym sa...

Ledsen att jag lärde dig det här... Pöss