torsdag 5 mars 2009

Lägtar

Jag längtar efter en massa saker just nu!

* Snart blir det åka av till Los Angeles, Las Vegas, Tijuana Mexico(stavas det så?) Santa Monica, Venice beach, Malibu, Laguna beach? Newport Harbour? En prommis på Hollywood BLV med en starbucks latte i handen men GUUUUD vad jag längtar!!!!! Bara lite mindre än 3 månader kvar....

* Längtar tills imorgon för då är jag ledig hela dagen *sweet* ska sola, piffa till mig och träffa mina partygirls:) Längtar även efter en strike såklart *lol*

* Längtar till påsk.. påskmust i massor ( har redan druckit ikväll) och såklart påskmaten.. och sist men absolut inte minst allt godis.. of course

* Jag längtar efter Björn ( han kommer väll hem snart.. han ska få en rejäl dos kärlek då:)

* Jag längtar tills jag vinner massa pengar ( 115 miljoner på drömvinsten på lördag.. om jag har spelat?? JA! SÅKLART!

* Jag längtar till sommarens alla nöjen och galenskaper

En sak som jag längtar till kan jag ju förverkliga just nu och det är att gå och ta mig ett stort glas påsk must... Natti Natti

Inga kommentarer: