tisdag 3 mars 2009

sooo little time

and so much 2 do!

Eller rättare sagt jag ska se Den rätta för Rosing, laga mat. Kan ju inte göra det samtidigt så därför har jag stillat min hunger med Gott och Blandat Kola! vet ni hur god den e?? jag älskar kolasmak så finns det en hel påse med det!


Ett problem till är ju att desperate housewifes är kl. 21.00 .. hmm svårt idag.

Får helt enkelt laga mat kl. 22.00 ikväll, tur att jag inte har barn säger jag bara.. stackars barn isåf. ingen rutin och sätter mina behov i första rum haha

Men det e rätt skönt att bara vara.. slappa framför tven och äta mat halv elva på kvällen.. bara ibland.. bara ikväll:)




En minut kvar till programmet börjar nu så det va allt för mig:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Kussis, missar du The Mentalist snyggingen och tittar på Desperate istället :-)

Elle sa...

ja desperate HW slår faktiskt The mentalist... han e ju galet snygg men serien isig suger ju måste jag säga:) pöss på dig! på torsdag ska jag till bålsta ringer dig imorgon:)

Linda sa...

thank you baby! JA prata med Helena tror de bli nåt annat än rilles.. men vi tänkte göra nåt på fredan, vet inte om jag sagt nån dag till dig men iaf vi hörs sen.... gomorron puss