tisdag 24 mars 2009

slutar blogga

jag har insett att jag ska sluta blogga.
Jag kommer starta en ny blogg snart men då bara skriva om vad som händer i butiken, en blomma söker vas blogg :)

Det är såhär jag känner just nu. Men jag har kvar den här bloggen en stund till ifall jag skulle få för mig att ändra mig.

Vet inte varför, men jag känner att det ger mig inte så mycket längre... de va kul så länge de varade:)

Återkommer om butiksadressen om det e nån som e sugen på att följa med mig dit:)

Tack för den här tiden då mina kära läsare:)

Puss på er!

5 kommentarer:

Linda sa...

Min kaj!!!

Erica sa...

Näääääääää...
Trots att ja typ e me dig mest hela tiden så kan de ju va nåt som jag missar...

Anonym sa...

Näää, kom igen nu kussis!!!

Anonym sa...

Meeeen,vad less jag blir nu! Jag älskar din blogg! *gråter floder* Tänk på mig som inte är med dig mest hela tiden... Det är ju underbart att vara inne här och kolla vad du sysslar med.
Sluta "playing hard to get" och fortsätt blogg här nu!
Kärlek Carro

Anonym sa...

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej inte sluta blogga Mich! Nonono! /LindA