onsdag 17 mars 2010

At 25 I Did it




Its a wonderful wonderful life!
Sluta lägg ner din härliga energi på saker / människor som inte ger dig nånting. Sluta bara med det! Spara istället din energi på saker /människor som ger dig energi, Då får vi härlig senergy! Om ni börjar snacka massa skit med mig kommer jag inte lyssna.. men pratar ni om härliga underbara saker då har ni min fulla uppmärksamhet! Detta är inget jag säger för att jag förväntar mig det utan bara för att få er att tänka efter vart ni lägger eran energi.. varje dag till olika personer. Stanna upp ibland.. och lyssna... ibland kan det vara skönt att få lyssna.
Vi behöver inte vara som alla andra förväntar oss att vi ska vara, vi behöver bara vara oss själva. Lär känna dig själv så du kan på riktigt lära känna andra, älska dig själv så du kan älska andra och framförallt så andra kan älska dig. Det är lätt att träffa nya människor och networka men när det kommer till att lära känna sig själv, från insidan... då blir alla andra möten inte så viktiga längre när man inser vilket viktigt jobb det är att lära känna sig själv.

Börja idag studera dig. Börja idag att älska dig själv!

I love myself <3

Inga kommentarer: