tisdag 23 mars 2010

i can see clearly now

Äntligen får jag svar på varför jag mått lite konstigt senaste dagarna, jag mår bra absolut men jag har känt mig konstig i kroppen. Slutade ju snusa för 1 1/2 vecka sedan, det går hur bra som helst och jag är inte alls sugen på snus eller nånting annat nikotinigt. Men det är bara det att första gången på över 10 år är min kropp helt fri från nikotin.
Efter jag slutade röka , började jag snusa och nu är jag FRI! Känns så underbart! Har inte rökt en ända cigg sen november, eller var det oktober? Kommer inte ihåg, behöver inte komma ihåg. Jag behöver bara veta att jag aldrig kommer ha en cigg eller snus i min mun. IDIOTI!

Så nu är jag back on track! På med jogging skorna och andas in frisk luft och är tacksam över den här dagen, TACK!

Och jag är så jäkla kär <3 Älskar att skriva det :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat kussis! Ska du åka och hämta din Kärlek då? ni måste ju vara tillsammans!

Anonym sa...

jamen vi kommer vara tillsammans, jag är inte orolig:) han kommer komma till mig ... love him... vilken härlig kärleksstory.. puss kram love you kusin / michelle