onsdag 17 mars 2010

Nästa stop



Min nästa lilla semester ska jag åka till New York, Då ska jag bo på four season NYC i deras Penthouse, jag ska boka in mig och E på redken salong på 5th avenue och ringa Michelle och Suki (personliga shoppingassistenter från California som vi mötte här i Sydney) Köra en heldag med dom och köpa massa fina Chanelväskor:) Innan vi landar i NY tar vi självklart en mellanlandning i LA och gör Hollywood before that, och självklart självklart mina fina vänner sker detta i FIRST CLASS med champagne till frukost.. of course. Tackar vi för <3 Åhhh vad det ska bli härligt!

2 kommentarer:

Linda sa...

å va kul att du bloggar, ska följa dig slaviskt.. =) När ska ni till NY??? pussisar

Elle sa...

jaaa följ mig slaviskt! haha du är så rolig fina du! NY city blir när man minst anar det :) but i let you know för då flyger jag över dig med babe!