torsdag 18 mars 2010

Le så ler världen mot dig

Idag är det en strålande dag! Jag har haft en bra morgon, när jag klev utanför dörren för att köpa kaffe till mig och E så pirrade det till i min mage! Som fjärilar och jag andades in morgonluften... underbart!! Jag kunde inte sluta le :)

Ni vet som en sommarmorgon och du förundras över hur vackert det är ute och det känns som bara du är uppe och alla andra ligger och sover.. tyst och rofyllt men luften är fylld av förväntan.. men du vet inte över vad.. så kändes det:)

Nu ska jag till stranden för att ta en härlig joggingtur längs havet, det är meditation det! Som bomull för själen! Och bomull är väll härligt?

<3 Kärlek

2 kommentarer:

sa...

Men älskade lilla skrutt!! Va glad jag blir att du bloggar igen,det hade jag missat totalt!! Har läst alla dina feelgood inlägg här nu,& faan va bra du är! Pussar till dig min vän,du är en mkt klok tjej.

Elle sa...

tack fina <3 från och med nu är det bara feelgood :) Puss!