onsdag 31 mars 2010

Så nära men ändå så långt borta

Att man befinner sig på andra sidan jordklotet över 24h resa mellan Sverige och Australien men ändå kan man med ett knapptryck prata med varandra på datorn... det är helt otroligt. Och allt detta skapades av en enda tanke.

Se vad man kan åstadkomma med hjärnan, fantastiskt!

Har pratat med Linda idag, underbart. Jag saknar dig mycket och jag tänker på dig varenda dag. Jag vet att du har det bra och det får mig att må bra, och ännu bättre nu när du ska börja träna för det i sin tur kommer leda till magiska resultat både själsligt och kroppsligt. Ge 110 % och jag lovar dig att inom 2 veckor så är du "fast" på ett bra sätt:)

Pratade även med Pappa, det är inte ofta vi pratar men det värmer i hjärtat varje gång vi gör det för han är en bra man min pappa. Han är en inspirationskälla till mycket i mitt liv.

Glömde min brors födelsedag, jag är inte den bästa på att komma ihåg när folk fyller år.. har alltid varit sån. Ingenting jag lider av sådär och jag hoppas alla som jag "glömt" vet att jag tänker på dom ändå..

En stor tanke till min släkt, Mamma ... känner mig frustrerad... vill vara hos er nu och jag önskar det var lika jäkla enkelt att vara där som det är att trycka på "ring" på telefonen... hmm teleportera mig???

Kan gå, allt är möjligt:) Missförstå mig rätt, jag är lycklig över att jag är här men i den här situationen efter ett dödsfall i familjen öppnades ett stort behov av att vara nära Mamma och resterande släkt... och begravningen... det tynger mitt lilla hjärta <3

Ta hand om er! Och låt dom ni älskar få veta det

1 kommentar:

Anonym sa...

Mormor vet att du älskar henne och för henne är det inget avstånd att du är i Australien. Men vi saknar dig också och visst vill man vara tillsammans när det händer. Brorsan kommer i morgon, han ska bo hos mig ett tag. Kram Kussis