fredag 23 april 2010

3månader sen




För tre månader sen, stod jag i dunjacka,timberlandkängor och frös 90 % av tiden i Åre, men! Jag hade äran att få jobba på en urmysig butik som heter Kaktus i Åre, om ni åker till åre se till att stanna in iden butiken! Jag looovar att ni kommer inte ut därifrån tomhänt... och om ni gör det synd för er för det finns så mycket härligt! Jag hade också äran att få jobba under en av dom bästa cheferna jag haft i hela mitt 25åriga liv, sofia och bengan vilka magiska människor! Jag saknar dom:)

Det var liksom en mening med allt den hösten 2009. Jag och Björn fick huset sålt , jag åkte upp en helg till E för att jag var tvungen att komma bort från Brunna, en spontanresa, jag bokade biljett 5 timmar innan jag drog. Vad jag inte visste då var att jag den kvällen skulle få träffa min T <3 på en kkrog, vi sa hej och sen hånglade vi som små ungdomar! haha inte för att man är gammal men hångla på krogen känns lite passé.. men men det var attraktion från första sekund och den har hållt i sig sen dess.. sen så var det ju så solklart att kaktus sökte en florist from mitten på december.. precis då jag och E kom hem från aussie första gången.. ja det känns som min väg i livet är bestämd ibland:) av mig själv:)

Ville bara ägna några ord till fina sofia och bengan... dom är speciella och kommer alltid att vara mina vänner.
Sofia är så rolig, i ett sms hon skrev för nån vecka sen - hur går det för dig med träningen då? har du blivit fastare eller ser du ut som en pommes, smal men fet?

Ja ni fattar ju humorn :) the best!

Idag var det 29 grader varmt, gassande sol... men hua så sköööönt!

2 kommentarer:

Chris sa...

Härligt att höra att du mår bra och trivs med livet! Power too you! Kram från ett vårigt Sverige!

Elle sa...

Tack Chris!åh vad härligt med vår!!! det förtjänas starkt efter ett par kalla månader :) kram på dig!