fredag 23 april 2010

Have a nice weekend

Provjobbet igår gick tipptoppbra, ska jobba fredag, lördag nästa vecka... hoppas hoppas jag blir inringd ett till skift !! Det är liiiiite drygt att inte veta hur mkt eller hur lite timmar man kommer få ihop.. men det löser sig nog. Jag är glad för idag har jag vart på rococo, ska dit imorgon också mellan 10-14. Bröllop!! massa massa vackert, åhh mamma du ska se hyacinterna häR!! fy farao vilka vackra färger!! ljusljus lila, gammelrosa, aprikosrosa mm mm helt magiska!

Har lärt mig så mkt nytt idag! Hur man gör vackra armband, nya tekniker inom trådning mm. skitkul!

Igår, ja jag stod i baren, polcka disk, torka bord, inga konstigheter.. lätt som en plätt:)

Jag har skön träningsvärk idag efter step-up igår... bra där:)
Ha en trevlig helg!! i australien är det långhelg(public holiday) för det är Anzac, nå krigshedring.
Vad ska ni göra i helgen? fyll i era kommentarer så vet jag vilka som läser;) alltid lika spännande!!

7 kommentarer:

Carro sa...

Hej fina! Jag upptäckte häromdagen att du börjat blogga igen. Super kul! Jag är i Östersund just nu, så ikväll blir det middag med familjen. Mysigt!
Ge min Elena en puss på munnen och en kram från mig!
Vad roligt att du får jobba med det du tycker är roligt, jag är helt övertygad om att du kommer få mer och mer timmar hela tiden!!! :)
Puss och bamse kram till dig från mig!

Anonym sa...

hej ungen min-nu har jag tatt helg-imorgon ska jag på en pilkurs o det ska bli spænnande att se vad jag får till, vi skall jobba med færsk pil, har inga ider, men hoppas att det kommer undervejs, ok nu blir det litt styrketræning ner på gymmet, vi snackes kram mammmiiiiii

Anonym sa...

Hej Kussis! hoppas på lite kärlek i helgen:-) Ska hinna med en tur på Malte och långpromenader med Iza. Pöss

Linda sa...

You Rock! <3

Elle sa...

Carro; Ja nu är jag tillbaks:) Puss och kram till dig meeeee!!!!

Mammiii: skriv och berätta hur kursen gick!

Anna: Fasen så härligt med ridtur, måste vara underbart att rida in våren:)

Linda: You ROCK!!!<3

puss på er!

Angel sa...

Jag läser :D //Marie

Elle sa...

marie vad kul! Jag läser din blogg också;)