onsdag 28 april 2010

Ännu en dag

Har floristat ordentligt idag:) företagsarrangemang stora pampiga KUL! Sen 3 timmars skift på baren på hörnan där jag bor.. gött!
MEN har såååå ont i mina stackars fossingar.. ballerina skor ?? Finns det nå oskönare? Ähh jag slänger dom, pallar inte med en dag till med dom där hemska skorna.. plattfotad och trånga.. nej tack!

Har egentligen inte så mkt att skriva om för tillfället... mina dagar simmar liksom ihop rätt bra nu, jobba,träna, jobba... men jag är fortfarande KÄR och LYCKLIG!

I LIVET och min T <3 snart så kommer han hit, om jag längtar! saknar ..
Det börjar bli lite kyligare i luften här nu också.. men man har ju tappat begreppet helt om vad som är kallt nu, det är ju 23 grader och då kan det kännas kallt.. bortskämd med solen och värmen nu hör ni:)

Nu ska jag sova och imorgon är både jag och E lediga.. vi ska till gymmet, hon har fått 3 gratis sessions av en PT så idag var hon på sin första och imorgon ska hon visa mig alla moves:)

Ha en underbar dag!!

1 kommentar:

Linda sa...

Hoppas de går bra för er på gymmet, jag har varit där själv mån tis å ska dit idag igen, de är så himla underbart. Jag som alltid trott jag hatat att gymma å nu älskar ja de! Det är sån avkoppling för min del att komma hemmifrån å koppla bort allt å alla =) Tack för tippset haha Love you!