tisdag 20 april 2010

Oj, ursäkta att bilden är sne... MEN !




DET GÅR BRA NU!

Nu ringde det nyss från en bar, ska provjobba på torsdag kl 18.00! Och vet ni vad som är så bra? Dom söker en Part-time, det är det jag vill ha... MEN! Vet ni vad det absolut bästa är? Att jag har isåfall 1 minut till jobbet! hahaha vad underbart skönt det här är:) jag är så jäklans glad!

Denna bar ligger på samma gata som blomsterbutiken och ja, jag ska ha det där jobbet! Så imorgon blir det fan att plugga drinkar till tusen, va ju några år sen jag stod bakom en bar men det är ju som att cykla... först lite vingligt sen kan jag cykla maraton om det är så. (ooops, kanske inte finna cykelmara?) men ni förstår ju vart jag vill komma...

Det går bra nu... som en våg av tuuuuuur :) Men innerst inne handlar det ju egentligen inte om tur.. utan vad vi inriktar våra tankar på,, nu börjar allt omformas så att jag kan ha kvar mitt älskade rococo jobb.

Detta bar jobb är ju egentligen inget jobb som jag vill vara på i flera års tid men just nu, just den här tidpunkten är det perfekt! Och ja, jag är tacksam:)

Tack tack tack!!!

Lots of love <3

Inga kommentarer: