måndag 12 april 2010

Tack

Idag har varit en bra dag också:) Började dagen med skype, pratade med min fina älskling som är alldeles för långt borta.. men snart kommer han och hälsar på mig <3 underbart! Det är fantastiskt att vara så kär, han är mannen i mitt liv på alla plan.

Men bara för att jag har hittat mannen i mitt liv innebär det fortfarande att jag är här, jag trivs i sydney och vill inte flytta tillbaks till sverige. Ska göra det här året till det bästa någonsin och jag vet att det kommer hända stora saker 2010! Helt övertygad om det!

Idag så har jag varit och ordnat möblerna, nu har vi en soffa, två byråeer, ett vardagsrumsbord, en barstol, en liten byrå och två¨lampor. PERFECT!
Och jag har haft turen att bara möta härliga människor, äkta snälla själar som inte har någa dolda intentions (blir lite svengelska) Men jag känner att allt det goda som kommer i mitt liv välkommnar jag för jag förtjänar allt det.

Imorgon kl.12.00 är det intervju, sen ska jag på middag, sen på onsdag är det provjobb på en annan blomsterbutik kl.08.00 så jag är happpy happy:)

Enda som dom vill är att jag ska kunna köra bil.. ooopppps! Jag kan ju köra bil...men jag har aldrig kört på vänstertrafik förr. Men jag ska få öva med en kompis jag har här. Så det va ju snällt av han att våga låta mig få köra. Jag får lära mig helt enkelt jag får sluta vara så rädd för att köra bil i storstäder! Skärpning på mig!

Annars är allt frid och fröjd, jag ska städa nu och göra fint i huset för snart kommer E och då ska vi på gymmet!

Hej då och ha en bra dag alla ni <3

1 kommentar:

Linda sa...

Hello babe! Läste att man kan ansöka om att få lämna in deklarationen senare om tex är utomlands.. Hämta blanketten SKV2600 på skatteverket.se.. Skicka in minst 10 dagar före den 3 maj... Ja ska betala 2000:- fattar inte hur de kan komma sig men får kolla på den mer sen nu ska ja städa! puss