lördag 10 april 2010

Vilken underbar dag

Idag är jag glad! Ska provjobba på en blomsterbutik och jag har även en intervju på en annan och jag väntar på svar från en tredje.. börjar ljusna för mig nu! Jag ska inte ljuga, har varit lite tungt senaste veckorna med jobb och så men positivt tänk ger alltid resultat. Plus att jag är tacksam över att jag har underbara föräldrar som stöttar och finns där. TACK!

En annan sak som är otroligt härligt är att idag ska jag till ett "storage" och välja möbler till huset till mig och Elena! Helt gratis:) Vi kommer få möbler! Tjooohooo vad glad och tacksam jag är, det förtjänar vi eftersom det ända vi har i huset nu är varsin säng. Känns som det börjar luckra upp sig allt man visualiserat och tänkt fram.. fungerar ju varenda gång.

Jag är så galet kär också! Snart är vi tillsammans.. vet inte hur eller när eller hur det ska gå till , det ända jag vet är att det är Han jag vill leva med och det är Han jag vill vakna med varenda morgon.. det är så härligt att höra hur mycket han älskar mig för jag älskar han precis lika mycket:) Underbart.. kärlek är ju fantastiskt:)

Ha en bra dag alla ni <3

1 kommentar:

Linda sa...

Om de är någon som FÅR möbler så så är de väl du gumman! Du är båst på att sprida gläjde, det är därför du får så mycke!! Även när du känner sorg ger du mig energi, du vet vad jag menar! Jag älskar dig å jag saknar dig! Visst va de skönt att höra en snutt av "gamla" Michelle men skönt att höra att du e "back on track" de gör bara allt verkligt!hoppas du förstår mig rätt =) love you massa kramar