torsdag 22 april 2010

in one hour

En timme kvar tills det ska provjobbas..känner mig trygg med det jag ska göra MEN... man har ju så höga krav på sig själv ibland så det går åt andra hållet istället. Men jag tänker bara försöka slappa av och ha kul och visa mina små framfötter!

Har gått runt hela veckan och hoppats på att rococo skulle ringa mig och be mig jobba på fredag... och vem ringde inte ? Så jag jobbar fredag och lördag! perfekt!
Känns stort att vara där, jag jobbar med personal som har över 10 års erfarenhet och jobbar på sydneys bästa blomsterbutik, för min floristkarriär är detta magiskt!!! Jag tänker ta alla timmar jag får där och detta kommer leda till nånting riktigt stort, känner det i varenda fiber i kroppen.

Lyckorus, sommarkänslor, kär och pirrig.. i livet och i T...

Idag var jag på bodystep, skönt att svettas ut lite.. var på tiden, har snöat in mig på yoga, och pilates och man får träningsvärk av dess like men kan vara bra att kombinera med lite kondition också.

Pilates är favoriten just nu, men bodybalance väckte en nyfikenhet på Tai Chi... nån som prövat? På gymmet finns det inte några tai chi kurser men jag har sett nått reklamblad att det ska finnas tai chi vid stranden... mysigt!

Ha en bra dag !!

3 kommentarer:

Anonym sa...

men f-- vilken underbar magisk bild o f-- vilket træffande rubrik, det e som jag hade gjort den sjælv- skitcool- du ser in i solnedgången med den refrængen- lysande sickan, så jæ--- bra, ja jag måste till o bruka starka ord nær jag bli exalterad- sån e jag ,må så gøtt o ha kuuuul mammmiiii

Elle sa...

haha mammi!!!du är magisk! jag har just kommit hem från rococo.. underbart! vill skypa snart!! puss!

Linda sa...

shit Michelle hitta en gammal liten bok ja fick av dig 2003.. De fick mig att fundera å VI har känt varann i 8 ÅR i höst.. kan du fatta! Galet bra! =) kram på dej