tisdag 20 april 2010

BodyBalance

Inte konstigt att det blev bodycombat igår när jag trodde det skulle vara pilates... jag hade kollat på fel anläggningsschema.. så idag blir det Bodybalance!

"combining the many beneficial and splendid aspects of yoga, tai chi and pilates"
Låter smaskens!

Idag har jag sprutat ut cvn till barer, även 2 skobutiker.. vi får väll se vart det leder .. förhoppningsvis dit jag vill att det ska leda. Att jag jobbar 3-4 skift på en bar/restaurang kväll och jag kan jobba alla timmar jag får på rococo. Jag har ju den jävla turan att få vara på sydneys BÄSTA blomsterbutik.. ahh det e sant :) Lucky Lucky och jäkligt tacksam!

I Juli kommer min babe och hälsar på mig, jag längtar! Jag är så sprudlande kär över att jag träffat mannen i mitt liv.. det är en fantastisk känsla och glad över att jag får uppleva den där riktiga mannen i mitt liv känslan!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Linda sa...

jag är glad att Du äntligen får känna den underbaraste känslan. Kärlek. Du förtjänar det bästa och jag tror Han är den bästa för Dig, fast jag aldrig träffat honom =) Men de räcker att lyssna på dig när du berättar vad de är ni två har. puss