onsdag 14 april 2010

Hej!

Hej hej hallååå idag har jag varit på Rococo!

Vilken underbar blomsterbutik, genialisk! Jag är så glad och tacksam över att jag fick äran att vara där idag! Höll ärligt talat på att börja gråta av lycka för det var så kul:)

Ska jobba där Lördagar, till en början. Hon tyckte om mina buketter och jag har stått och gjort Vogue / Dior / Vintage . stylish buketter hela dagen, här snackar vi 1500-2000 kr buketter och det är något nytt för mig och jag älskar det!!!

Sen ska jag på en "trial" på en bar 15 min från där jag bor, som bartender, lätt som en plätt det kommer gå galant. Det kan jag ju:)
Jag updaterar mera om vad som sker, just nu är prion att hitta mig en "sysselsättning", (min älskling säger att det låter bättre att säga så ist för jobb och det håller jag med om)

Nu ska jag sova <3 va upp 6 imorse för att gå på pilates, fy F vilken träningsvärk man får av pilates.. love it!¨

Sen är det så kul att uppleva vintern här i Sydney, folk går runt med halsdukar och mössor men jag går runt och njuter och ler för det är exakt som svenska sommaren!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat kussis! Låter som jättefina buketter, de måste du ta kort på och lägga ut sen. Miss you. Pöss

Anonym sa...

ja de må væl ha ett møss o halsduk tema- mode downunder också, ha ha det må se o kænnas litt mærkligt, du e e n viking med pæls både hær o dær,mest pælsade ær vi nog innombords vi skandinaver, må så gøtt i værmen kram, igår var vi på shopping-ivar gjorde bus-i ett obevakat øgonblick slog han till på ett monster till gasgrill- jamen halloo -jag hatar grillar i den sizen,jag som nøjer mig med engångsgrillar stora som a4 ark,ivar var kæmpeførnøjd med sitt køp, måste erkænna att det ska bli skønt o litt trist att slæppa temat gasgrill-kontra kolgrill, jag har gjort hands up- så nu får han grilla best fan han vill-helst under terassen så jag slipper se monstret-grillen alltså inte min ælskling.