onsdag 21 april 2010

gnuggar alladins lampa



Jag och E köpte en "alladins lampa" när vi flttade hit, det var vår första och enda "möbel" (flrrutom sängarna då) Men den lampan är så fin och symboliserar mycket. Just nu är det härlig rökelse i den, luktar yummyumm.

Allafall, man har "no limits" på önskningar.. man kan önska sig vad man vill och tillslut slår allting in...

Jäklar vad mätt jag är.. pasta, tomatsås och ost. VARNING! Ost är farligt, har helt ärligt hållt åa att kvävas av osten , när den smälter och så tar man alltid lite för mycket så det blir som trådar i halsen.. snuskigt.. men gott:) så tips: ät inte ost i pasta när du är själv hahaha...

Har vart lite off med min "portion Control" måste börja användas av den igen, den bästa "diet" enligt moi:) man får äta exakt vad man vill.. MEN! i små små mängder många små mål om dagen, du krymper magsäck samt håller en jämn förbränning. Adriana Lima ( Victoria secret) använder sig av den och se vilket magiskt resultat hon får.. plus bra gener får vi inte glömma:)

Nämen annars då? Är lite seg, har städat, tvättat idag.. solen har stekt som bara den och jag laddar för mitt provjobb imorgon. Håll tummar och tår:)

Idag sa min T - Michelle.. my michelle det är du och jag nu baby, jag ska gifta mig med dig...

Men ja! Men han kommer fria romantiskt det vet jag... för det har jag gnuggat min lampa om:)
Ha en bra dag!

Kusin Anna: Vet inte varför men jag fick ett starkt behov av att säga att jag tänker på dig:) älskar dig kussis!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kussis, love you to! De syns att du mår bra, så snygg! Pöss

Linda sa...

men du e för rolig, kvävas av ost =) Klart de inte e kul men d lät vääldigt kul haha. Är så sjukt glad för din skull Michelle! De enda ja e avis på de är att du har lite mer sol än jag hihi.. Tur att jag har två killar som gör mig varm iaf. Lycka till på jobbet imorn! <3 Love you