fredag 16 april 2010

Längtar!

Jag längtar tills jag har ett jobb! Jag skulle lätt kunna jobba 7 dagar i veckan nu! Så less är jag på att inte jobba. Skön känsla ändå, var längesedan jag kände ett riktigt sug efter att jobba.(alltså ett på riktigt sug) Jobba träna äta spara pengar.

Yoga, pilates, styrketräning och kondition men åhh vad skönt det är!

Imorgon ska jag jobba på rococo , underbart! På onsdag ska jag provjobba i en annan blomsterbutik. Det är som att börja om på nytt här, det är som man får ta sina 10 steg bak för att sen ta 20 fram. Känns bra, jag antar att jag vänt mig vid den tanken nu.

Ha en trevlig helg nu kära vänner!

Ikväll blir det middag nere vid Bondi beach, vi blir bjudna.. gött! Gratis mat det gillar jag!

Kram hej!

3 kommentarer:

Linda sa...

jag längtar tills ja få se dig igen! massa love till dig vännen!! puss

Anonym sa...

jamen så bra det verkar nu, du har fått litt go tillbaka, skønt, o ha en god middag o kosa dej i massor, go helg mammi- o ivar, ho ho idag ska vi ut o provkøra bmw 523-wrooom

Elle sa...

Linda: Åhh jag saknar dig med vännen! Ska bli så kul när vi ses, när det nu än blir:) puss!

Mamma: Ja lite go här bara jag får mig massa jobb blir det härlig att tjäna pengar. Älskar er! kör försiktigt wrooom!!! puss!